مصاحبه آرشیو خبر ها
از شایعات رفتن آلگری به لندن ، تا فروش کاسرس!

از شایعات رفتن آلگری به لندن ، تا فروش کاسرس!

ماروتا در گفت و گو با مدیاست در مورد شایعات رفتن آلگری به چلسی و نیز دیبالا و پوگبا به بارسلونا، و همچنین تمدید قرارداد بارزالی و اورا و فروش کاسرس: ‌

 

مکس آلگری مربی مستعدی ایست و محبوبیت دارد، ما خوشحالیم و او ثابت کرده است که با وجود دشواری ها در ابتدای فصل از پس وظایفش برآمده است. ما با او بسیار خوشحال هستیم و اعتقاد داریم که می توانیم با آلگری پیش برویم. بین او و باشگاه و او، او و تیم ارتباط بسیار خوبی وجود دارد.
پوگبا و دیبالا دو بازیکن جوان و جذاب هستند، فوق العاده ترین حس رضایتمندی این است که آنها را به عنوان دارایی های ارزشمند باشگاه داریم، آنها بازیکنان چشم گیری هستند و ما می خواهیم آنها را در کنارمان داشته باشیم.
بازیکنانی هم هستند که در تابستان آینده قراردادشان به اتمام می رسد، کاسرس، اورا و بارزالی. ما رابطه ی خوبی با آنها داریم و در چند هفته ی آینده بهترین تصمیم را برایشان خواهیم گرفت. آنها سه بازیکن حرفه ای فوق العاده هستند که برای اهداف باشگاه زحمت زیادی کشیده اند و ما وضعیتشان را ارزیابی می کنیم. اما از یک چیز مطمئنیم: کاسرس در ژانویه تیم را ترک نمی کند. ما تیم پرمهره ای داریم و به گزینش بازیکنان ادامه خواهیم داد، پس نیاز خاصی در بازار نداریم و اهدافمان در نیم فصل در دسترس نیستند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: